FAQ

Rejestracja w ramach naszego sklepu internetowego jest opcjonalna. Możesz złożyć zamówienie bez dokonania rejestracji, po zapoznaniu się z regulaminem sklepu i jego akceptacji. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego znajdującego się na stronie. Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe. Rejestracja ułatwi zakupy w przyszłości, do czego zachęcamy.

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej. Średni czas oczekiwania na wysłanie zamówienia to kilka dni roboczych, natomiast czas dostawy uzależniony jest od wybranego przez Ciebie sposobu dostawy oraz kraju dostawy. Transport kurierem w Polsce zazwyczaj trwa około 24-48 godzin, do kraju poza Polską to 2-5 dni od momentu wysłania paczki lecz są sytuacje, gdzie może się ten czas wydłużyć z przyczyn niezależnych od nas, dlatego też po nadaniu każdej paczki, przesyłamy link do śledzenia paczki na każdym etapie przesyłki.

W naszym sklepie możliwe są formy płatności:

Szybka płatność ON-LINE 

Bezpieczne płatności online można zrealizować za pomocą szybkiego przelewu, dzięki systemowi Przelewy24. Realizując płatność poprzez szybkie płatności PRZELEWY24 twoje zamówienie natychmiast zmieni status na “opłacone” oraz trafi do realizacji.

Płatność przy użyciu karty płatniczej 

Płatność przy użyciu karty płatniczej VISA lub Mastercard. Płatność jest natychmiastowa, przez co zamówenie może zostać szybko zrealizowane.

Płatność PayPal:  
W naszym sklepie jest możliwość szybkich płatności PayPal, tak więc jeżeli posiadasz takowe konto oraz taki sposób płatności jest przez ciebie powszechnie używany, również możesz z niego skorzystać w naszym sklepie.

Przelew TRADYCYJNY

Jeśli skorzystasz z przelewu tradycyjnego, zamówione produkty przygotujemy i wyślemy, gdy nasz system potwierdzi otrzymanie płatności, zazwyczaj jest to dzień kolejny po złożeniu zamówienia.
Dane do przelewu:
Double One Sp. Z o.o., ul. Plac Inwalidów 10, 01-552 Warszawa

Nr. konta PLN: 87 1140 2004 00003502 8084 4592

konto Euro: nr: 72 1140 2004 0000 3112 1240 6577
IBAN: PL72 1140 2004 0000 3112 1240 6577
BIC/SWIFT: BREXPLPWMBK

konto USD: nr: 67 1140 2004 0000 3312 1240 6569
IBAN:  PL1140 2004 0000 3312 1240 6569
BIC/SWIFT: BREXPLPWMBK

Płatność pobraniowa:
Wybierając sposób płatności za pobraniem, za zamówione towary zapłacisz kurierowi gotówką lub kartą przy odbiorze przesyłki. Składając zamówienie tą opcją, pamiętaj aby mieć przygotowaną odliczoną kwotę do zapłaty jeżeli będzie to płatość gotówką w dniu dostarczenia paczki.

Produkt możesz zwrócić na zasadach zawartych w regulaminie sklepu. Produkty możesz zwrócić w ciągu 30 dni od momentu otrzymania towaru, bez konieczności podania przyczyny. W celu zwrotu przesyłki, wypełnij formularz zwrotu który możesz pobrać TUTAJ, załącz otrzymane potwierdzenie zakupu(paragon, faktura) oraz odeślij go razem ze zwracanymi przedmiotami. Produkty nie powinny nosić żadnych śladów użytkowania oraz posiadać wszystkie fabryczne metki i oznaczenia.

Bardzo się staramy, aby nasze produkty spełniały oczekiwania naszych klientów. Jeśli otrzymasz produkt, który został uszkodzony lub nie działa prawidłowo, możesz go zareklamować w ciągu 2 lat od daty zakupu. Jeśli będziemy posiadać w naszym magazynie ten sam produkt, wyślemy Ci go po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, jeśli nie będzie już dostępny w naszym asortymencie – zwrócimy Ci pieniądze.

Zwracane produkty zapakuj bezpiecznie, aby nie zostały uszkodzone w transporcie i prześlij je na adres: Double One Sp. z o.o.(Sklep myHomelife), ul. Prusa 10 lok. 9, 05-800 Pruszków.
Pieniądze za zamówienie oraz płatność za wysłanie paczki zwrócimy Ci tą samą formą płatności, jaką otrzymaliśmy wpłatę.
Formularz możesz również pobrać w formacie PDF, klikając TUTAJ

Po poprawnym złożeniu zamówienia otrzymasz mailowe potwierdzenie zakupu.
Każdorazowo przy zmianie statusu będziemy Cię informować o kolejnym etapie realizacji.
Dodatkowo bieżący status transakcji możesz podejrzeć pośród bieżących zakupów w zakładce „Twoje konto”.

Co do zasady przy odbiorze można zapłacić odliczoną kwotą gotówki. Kurierzy nie są zobligowani do posiadania drobnych do wydania reszty. Większość firm transportowych dostawcy coraz częściej posiadają ze sobą mobilny terminal kart płatniczych. Szczegółowe informacje dotyczące terminu doręczenia oraz możliwości zapłaty są wysyłane przez naszych partnerów logistycznych w odrębnych wiadomościach mailowych oraz poprzez SMS.

Gdyż nie jesteśmy pośrednikiem ani osobą trzecią, sprzedajemy wyłącznie produkty, które fizycznie u nas posiadamy i wysyłamy je bezpośrednio z naszego magazynu, nabyliśmy je bezpośrednio od producenta, natomiast niestety większość, są tylko pośrednikami pomiędzy sprzedawcą najczęściej z rynków Azjatyckich i kupującym, a produkty zakupione są wysyłane właśnie od sprzedawcy z Azji w ciągu najczęściej 30 dni z dodatkową opłatą pośrednika.