Regulamin

Regulamin sklepu myHomelife
DEFINICJE
„myHomelife” lub „Usługodawca” – DOUBLE ONE Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie przy ul.
Plac Inwalidów 10, 01-552 Warszawa, działająca pod marką myHomelife, zarejestrowana w rejestrze
przedsiębiorców
Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy, Wydziale XII
Gospodarczym KRS pod numerem 0000735759, NIP: 5272855385, REGON: 380473422, kapitał
zakładowy w wysokości PLN 5,000,00 zł., e-mail: kontakt@myHomelife.pl. Adres siedziby nie jest
adresem do kontaktu oraz składania reklamacji, takowym jest: Sklep myHomelife, ul. Prusa 10,
05-800 Pruszków.
„Regulamin” – niniejszy regulamin
„Serwis” – portal internetowy znajdujący się pod adresem www. MyHomelife.pl
„Użytkownik” – osoba która dokonała Rejestracji
„Rejestracja” – utworzenie konta w Serwisie
„Karta Podarunkowa” – bon towarowy sprzedawany w postaci karty, uprawniający posiadacza do
nabycia towarów w Serwisie
„Kampania sprzedażowa” – ograniczony z góry czas, w ramach którego myHomelife przedstawia w
Serwisie, wyłącznie zarejestrowanym Użytkownikom, informacje dotyczące poszczególnych
towarów, w zakresie których po złożeniu przez Użytkownika oferty, przyjętej następnie przez
myHomelife,
może zostać zawarta umowa sprzedaży;

POSTANOWIENIA OGÓLNE I ZAKRES OBOWIĄZYWANIA
1.1. myHomelife świadczy nieodpłatnie usługi drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu, tj.
Usługę prowadzenia konta oraz usługę Newslettera, prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem
Serwisu
oraz umożliwia zawarcie umowy o świadczenie odpłatnych usług za pomocą Serwisu. Sprzedaż
towarów realizowana jest w ramach poszczególnych Kampanii sprzedażowych. Zarówno ilość
dostępnych towarów, jak i czas trwania, podane są indywidualnie dla każdej Kampanii
sprzedażowej. Ceny podane w Serwisie są cenami brutto zawierającymi należne podatki, w tym w
szczególności podatek od towarów i usług (podatek VAT) w wysokości określonej przez aktualnie
obowiązujące przepisy prawa. Postanowienia dotyczące sprzedaży towarów stosuje się
odpowiednio do odpłatnych usług świadczonych przez myHomelife, chyba że zastrzeżono inaczej.
1.2. Dokonując Rejestracji Użytkownik zawiera z myHomelife umowę o świadczenie bezpłatnych
usług
drogą elektroniczną, na czas nieokreślony, którą może w każdej chwili rozwiązać na zasadach
określonych w Regulaminie. Dokonując zakupu towarów dostępnych w ramach Kampanii
sprzedażowych w Serwisie Użytkownik zawiera z myHomelife umowę sprzedaży wybranego
towaru z
obowiązkiem zapłaty, od której może odstąpić na zasadach określonych w Regulaminie, zgodnymi
z obowiązującymi przepisami prawa.
1.3. myHomelife zobowiązany jest dostarczyć Użytkownikowi zakupiony towar w terminach
podanych w
warunkach danej Kampanii sprzedażowej, wolny od wad. Termin dostarczenia towaru podany w
warunkach danej Kampanii sprzedażowej stanowi wiążące postanowienie umowne dla stron
myHomelife
jest odpowiedzialny za wady sprzedanych towarów na zasadach określonych w przepisach
powszechnie obowiązującego prawa oraz w Regulaminie.
1.4. Poprzez podane jako termin dni robocze, należy rozumieć wszystkie dni tygodnia z wyjątkiem
sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Polski.
1.5. Koszty korzystania przez Użytkownika ze środków porozumiewania się na odległość ponosi
Użytkownik. Koszt połączenia z myHomelife wynika z taryfy podstawowej operatora
telefonicznego i nie
jest wyższy od kosztu zwykłego połączenia telefonicznego, zgodnie z pakietem taryfowym
dostawcy usług, z którego korzysta Użytkownik.

CZŁONKOSTWO W SERWISIE
2.1. Kampanie sprzedażowe dostępne są w Serwisie wyłącznie dla Użytkowników.
2.2. Założenie i korzystanie z konta Użytkownika w Serwisie jest bezpłatne i może zostać w każdej
chwili rozwiązane przez Użytkownika. Członkostwo w Serwisie nie wiąże się dla Użytkownika z
obowiązkiem poniesienia kosztów.
2.3. Jeden Użytkownik może utworzyć w Serwisie wyłącznie jedno konto członkowskie.
2.4. Oświadczenie Użytkownika o rezygnacji z członkostwa (wypowiedzenie umowy o świadczenie
usług drogą elektroniczną) może być przesyłane drogą e-mail na adres: kontakt@myHomelife.pl .
Umowa
rozwiązuje się z chwilą otrzymania przez myHomelife oświadczenia o rezygnacji, z wyłączeniem
umów
zawartych z Użytkownikami, których zamówienia pozostają w trakcie realizacji. W takich
przypadkach umowa rozwiązuje się z upływem 30 dni od daty dostarczenia zamówionego towaru
(okres wypowiedzenia).
2.5. Każdy Użytkownik ma zapewniony bezpośredni, chroniony hasłem, dostęp do Serwisu.
Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zawierana jest w języku polskim.

UŻYTKOWANIE SERWISU
3.1. W trakcie rejestracji przyszły Użytkownik zostanie poproszony o podanie danych osobowych
(patrz punkt 15.1). Użytkownicy zobowiązani są do podania kompletnych, prawdziwych danych w
celu prawidłowej realizacji zawartej umowy.
3.2. Po zakończeniu procesu rejestracji Użytkownik otrzyma potwierdzenie rejestracji drogą
elektroniczną wraz z potwierdzeniem istotnych warunków zawartej umowy o świadczenie usług
drogą elektroniczną.
3.3. Hasło i pozostałe dane dostępu są poufne i nie powinny być przekazywane nieupoważnionym
osobom.
3.4. Zarejestrowani Użytkownicy nie mogą wykorzystywać Serwisu na warunkach innych niż
ustalone, szczególnie poprzez zakłócanie jego funkcjonowania lub manipulację procesami
technicznymi. Zakazane jest dostarczanie przez Użytkowników treści o charakterze bezprawnym.
3.5. W sekcji „Moje konto” dostępnej w Serwisie po zalogowaniu się Użytkownika, istnieje
możliwość podglądu zamówień będących w trakcie realizacji, wysłanych z magazynu lub punktu
myHomelife oraz dostarczonych do Użytkownika.
3.6. Na swoim koncie każdy Użytkownik może zarządzać swoimi ustawieniami i danymi, w tym
subskrypcją newslettera oraz danymi osobowymi.
3.7. myHomelife zastrzega sobie prawo do ostrzeżenia Użytkowników, nie będących konsumentami
w rozumieniu Kodeksu cywilnego, o możliwości wypowiedzenia członkostwa oraz zmianie lub
usunięciu przekazywanych przez nich danych, o ile zostanie naruszona którakolwiek z regulacji
Regulaminu. Jeśli Użytkownik, nie będący konsumentem w rozumieniu Kodeksu cywilnego,
dokonuje rażącej ilości zwrotów towarów w stosunku do ilości towarów zatrzymanych,
myHomelife ma
prawo do rozwiązania umowy z takim Użytkownikiem, po przeprowadzeniu postępowania
wyjaśniającego dotyczącego stwierdzonych naruszeń.

WARUNKI TECHNICZNE ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
4.1. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym
posługuje się myHomelife są następujące:
(a) połączenie z siecią Internet,
(b) przeglądarka internetowa.
4.2. myHomelife zastrzega, że korzystanie z Serwisu może wiązać się ze standardowym ryzykiem
związanym z wykorzystaniem sieci Internet i rekomenduje Użytkownikom przedsięwzięcie
odpowiednich kroków w celu ich zminimalizowania.

ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY / UMOWY O ŚWIADCZENIE ODPŁATNYCH USŁUG
5.1. Na warunkach określonych w Regulaminie Użytkownik zawiera z myHomelife umowę
sprzedaży
określonego towaru lub umowę o świadczenie odpłatnych usług.
5.2. Informacje w Serwisie nie stanowią oferty wiążącej myHomelife w rozumieniu Kodeksu
cywilnego,
lecz są one zaproszeniem do zawarcia umowy. Towary dostępne w ramach Kampanii
sprzedażowych są dostępne wyłącznie do czasu wyczerpania zapasów ( myHomelife komunikuje w
ramach
Serwisu liczbę dostępnych towarów).
5.3. Przesyłając zamówienie poprzez kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę”, Użytkownik składa
ofertę zawarcia umowy sprzedaży.
5.4. W trakcie składania zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam i płacę”
Użytkownik ma możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych w ramach panelu
„koszyk” poprzez dodanie lub usunięcie danej pozycji z koszyka. Skorygowania złożonego
zamówienia można dokonać również poprzez kontakt telefoniczny lub wysłanie wiadomości email.
5.5. Po złożeniu zamówienia Użytkownik otrzymuje od myHomelife drogą e-mail potwierdzenie
złożenia
zamówienia (złożenia oferty) zawierające wszystkie istotne elementy zamówienia, które stanowi
potwierdzenie otrzymania zamówienia przez myHomelife (wpłynięcia zamówienia do systemu
informatycznego) i nie stanowi oświadczenia woli zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy
myHomelife a
Użytkownikiem. Umowa sprzedaży zostaje zawarta wyłącznie po potwierdzeniu przez myHomelife
dostępności towaru i wyraźnej akceptacji (przyjęciu) przez myHomelife oferty Użytkownika, co
zostanie
potwierdzone osobnym e-mailem przesłanym do Użytkownika po skompletowaniu jego
zamówienia.
5.6. Okres obowiązywania umowy o świadczenie odpłatnych usług jest tożsamy z czasem
świadczenia usługi przez myHomelife lub osobę trzecią, która na zlecenie myHomelife wykonuje
usługi na rzecz
Użytkownika i podawany jest każdorazowo przy prezentacji danej usługi w Serwisie.
Umowa sprzedaży towaru zawierana jest w języku polskim.

CENY, KOSZTY PRZESYŁKI I OPIS TOWARÓW
6.1. W Serwisie obowiązują ceny podawane każdorazowo w czasie składania zamówienia, na
każdej stronie towaru oraz w terminach podanych w opisie każdej Kampanii sprzedażowej.
6.2. Podane ceny są cenami ostatecznymi i zawierają podatek VAT w wysokości określonej przez
aktualnie obowiązujące przepisy prawa oraz wszystkie pozostałe elementy składowe ceny, za
wyjątkiem kosztów przesyłki.
6.3. Koszty przesyłki są ustalane indywidualnie dla każdego zamówienia i zależą od wielkości i
wagi towarów, a także sposobu wysyłki. Koszty przesyłki dla towarów o niestandardowych
parametrach (wymiary lub waga) podane są na stronie danego towaru.

PŁATNOŚĆ
myHomelife oferuje swoim Użytkownikom następujące metody płatności:
(1) za pomocą karty płatniczej:

  • Visa
  • Visa Electron
  • Mastercard
  • MasterCard Electronic
  • Maestro”
    Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest
    Blue Media S.A.
    (2) przelewem lub transferem internetowym poprzez system płatności PayNow należącym do Mbank współpracujący z myHomelife,
    płatność gotówką przy odbiorze
    system płatności BLIK udostępnionym przez
    PayNow należącym do Mbank współpracujący z myHomelife
    (5) niezależnym systemem płatności PayPal
    7.1. myHomelife zastrzega sobie prawo do ograniczenia poszczególnych metod płatności dla
    poszczególnych towarów oraz wskazania innej metody płatności. Informacje o akceptowanych
    sposobach płatności oraz ograniczeniach dotyczących dostawy wskazywane są w sposób wyraźny,
    każdorazowo najpóźniej na początku składania zamówienia.
    7.2. myHomelife nie prowadzi sprzedaży hurtowej dla klientów zalogowanych na stronie
    myHomelife.pl. W
    przypadku wyboru płatności gotówką przy odbiorze myHomelife może się skontaktować z
    Użytkownikiem
    niebędącym konsumentem w rozumieniu Kodeksu cywilnego, w celu potwierdzenia zamówienia,
    jeśli zamówienie opiewa na znaczną kwotę.
    7.3. W przypadku wyboru przez Użytkownika metody płatności innej niż płatność gotówką przy
    odbiorze, Użytkownik zobowiązany jest do dokonania zapłaty niezwłocznie po złożeniu
    zamówienia.
    7.4. W celu wystawienia faktury, prosimy o zaznaczenie tej opcji w koszyku oraz podaniu danych do wystawinia faktury lub po złożeniu zamówienia, wysyłać na adres:
    kontakt@myHomelife, niezbędne dane do wystawienia faktury, wraz z podaniem numeru
    zamówienia,
    którego ma dotyczyć dokument. Faktura VAT zostanie przesłana w formie pliku .pdf w ciągu 7 dni
    roboczych od daty dostawy podanej w treści potwierdzenia zamówienia, z zastrzeżeniem
    zachowania terminów na wystawienie faktury przewidzianych właściwymi przepisami.
  1. BONY RABATOWE
    8.1. Poniższe ustalenia znajdują zastosowanie wobec wszystkich bonów rabatowych oferowanych
    przez myHomelife.
    8.2. Do bonów rabatowych należą w szczególności:
    (a) powitalne bony rabatowe za rejestrację w Serwisie jako następstwo skorzystania z zaproszenia
    do utworzenia konta w Serwisie;
    (b) bony rabatowe jako następstwo pierwszego opłaconego zamówienia dokonanego przez osobę
    zaproszoną przez danego Użytkownika;
    (c) bony rabatowe przydzielane poszczególnym Użytkownikom indywidualnie przez myHomelife.
    8.3. Bony rabatowe obowiązują tylko w określonym terminie lub podczas konkretnej Kampanii
    sprzedażowej, o czym myHomelife każdorazowo przekazuje informację Użytkownikowi.
    8.4. Przedłużenie ważności bonu lub przeniesienie go na inną Kampanię sprzedażową nie jest
    możliwe.
    8.5. Prawa do wykorzystania bonów rabatowych nie można przenosić na innych Użytkowników
    (bony rabatowe są przypisane indywidualnie do poszczególnych Użytkowników).
    8.6. Bony rabatowe nie mogą być wykorzystane na pokrycie kosztów przesyłki.
    8.7. Bony rabatowe mogą zostać wykorzystane przy zakupie o określonej wartości minimalnej,
    podanej w warunkach dotyczących konkretnego bonu. Bony rabatowe nie podlegają wymianie na
    ekwiwalent pieniężny.
    8.8. Przy realizacji bonu rabatowego, Użytkownikowi nie przysługuje prawo do otrzymania różnicy
    w formie gotówki lub przelewu, jeżeli wartość zakupionych towarów jest niższa niż wartość bonu
    rabatowego.
    8.9. Jeśli koszt zamówienia przekracza wartość bonu rabatowego, należy dopłacić różnicę za
    pośrednictwem oferowanych metod płatności.
    8.10. W ramach jednego zamówienia Użytkownik może wykorzystać wyłącznie jeden bon.
    8.11. Bony nie są oprocentowane i nie są wypłacane w gotówce.
    8.12. W przypadku odstąpienia przez Użytkownika od umowy sprzedaży towarów nabytych w
    Serwisie z wykorzystaniem bonu rabatowego, myHomelife zwróci: (I) środki pieniężne przy użyciu
    takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użyła osoba będąca konsumentem w rozumieniu Kodeksu
    cywilnego, chyba że osoba ta wyraźnie zgodziła się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla
    niej z żadnymi kosztami, a także (II) bon rabatowy. Jeśli odstąpienie przez Użytkownika od umowy
    sprzedaży dotyczyło części zakupionych towarów, w pierwszej kolejności myHomelife dokona
    zwrotu
    środków pieniężnych zgodnie z postanowieniami zdania poprzedniego, a następnie, jeśli wartość
    zwracanych towarów będzie wyższa niż kwota środków pieniężnych wpłaconych przez
    Użytkownika, w ramach zapłaty ceny sprzedaży towarów, myHomelife dokona zwrotu bonu
    rabatowego
    opiewającego na odpowiednią kwotę.
  2. KARTY PODARUNKOWE
    9.1. Karty Podarunkowe mogą być zakupione przez Użytkownika Serwisu („Nabywca”).
    Wykorzystanie Karty Podarunkowej przez osobę niebędącą Użytkownikiem wymaga rejestracji w
    Serwisie.
    9.2. Do umowy sprzedaży Karty Podarunkowej stosuje się odpowiednio postanowienia dotyczące
    procedury zawarcia umowy sprzedaży towarów, z tym zastrzeżeniem, że w celu złożenia
    zamówienia na Kartę Podarunkową, Użytkownik powinien uprzednio skontaktować się
    myHomelife
    telefonicznie bądź w formie wiadomości e-mail. Następnie otrzyma on od myHomelife wiadomość
    e-mail
    z linkiem, którego kliknięcie spowoduje przeniesienie do strony dedykowanej danemu
    Użytkownikowi, na której będzie on mógł dokonać zamówienia Karty Podarunkowej. Z chwilą
    otrzymania przez Użytkownika potwierdzenia otrzymania zamówienia Karty Podarunkowej przez
    myHomelife, dochodzi do akceptacji przez myHomelife oferty złożonej przez Użytkownika, a więc
    do zawarcia
    umowy sprzedaży Karty Podarunkowej
    9.3. Karty Podarunkowej nie można zakupić przy użyciu innej Karty Podarunkowej.
    9.4. Karta Podarunkowa nie podlega wymianie na środki pieniężne.
    9.5. Z chwilą doręczenia Karty Podarunkowej Nabywcy, na Nabywcę przechodzi ryzyko jej utraty
    lub uszkodzenia.
    9.6. Karta Podarunkowa jest ważna od daty jej wydania lub wysłania do Nabywcy, przez czas
    określony każdorazowo w zaproszeniu do składania ofert dotyczących Karty Podarunkowej (na
    stronie prezentacji Karty Podarunkowej w Serwisie). Upływ terminu ważności Karty Podarunkowej
    uniemożliwia skorzystanie z niej, co nie uchybia prawu Nabywcy do zwrotu świadczeń
    niewykorzystanych do dnia upływu ważności Karty Podarunkowej (odstąpienia od umowy).
    9.7. Kartę podarunkową można wykorzystać na zakup towaru, którego wartość jest taka sama lub
    wyższa niż wartość nominalna Karty Podarunkowej.
    9.8. Jeżeli wartość zamówienia przekracza aktualną wartość środków na Karcie, Użytkownik
    zobowiązany jest do zapłaty różnicy ceny w sposób określony przez myHomelife dla danego
    rodzaju towaru.
    9.9. Karta Podarunkowa może być używana wyłącznie do czasu wyczerpania znajdujących się na
    niej środków. Doładowanie Karty Podarunkowej nie jest możliwe.
    9.10. Karty Podarunkowej nie można wykorzystać do płatności za towary objęte promocją, chyba
    że w warunkach promocji danego towaru wyraźnie zastrzeżono co innego.
    9.11. W przypadku umów zawartych na odległość, Nabywcy będącemu konsumentem przysługuje
    prawo odstąpienia od zawartej z myHomelife umowy o Kartę Podarunkową, w terminie 30 dni od
    dnia
    otrzymania Karty Podarunkowej. Termin ten jest zachowany w przypadku wysłania oświadczenia o
    odstąpieniu we wskazanym terminie, w szczególności na adres: kontakt@myHomelife.pl .
    9.12. Nabywca nie jest zobowiązany do zwrotu Karty Podarunkowej, która uległa dezaktywacji
    (dobiegł końca termin ważności Karty Podarunkowej, Użytkownik skutecznie odstąpił od umowy
    sprzedaży Karty Podarunkowej, Użytkownik wykorzystał wszystkie środki zgromadzone na Karcie
    Podarunkowej). W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Karty Podarunkowej, umowę
    sprzedaży uważa się za niezawartą, a Karta Podarunkowa zostanie zdezaktywowana. Jeżeli Karta
    Podarunkowa została wykorzystana do zakupu towarów, Nabywca zachowuje prawo do odstąpienia
    w zakresie niewykorzystanych (niezrealizowanych) środków nominalnych przypisanych do Karty
    Podarunkowej. Oznacza to, że gdyby w okresie pomiędzy złożeniem oświadczenia o odstąpieniu od
    umowy sprzedaży o Kartę Podarunkową, a dezaktywacją Karty Podarunkowej, Nabywca lub inny
    Użytkownik wykorzystał w całości lub w części Kartę Podarunkową (uiścił płatność za jej
    pomocą), myHomelife będzie zwolniony z obowiązku zwrotu Nabywcy kwoty zapłaconej za zakup
    Karty
    Podarunkowej w zakresie w jakim Nabywca lub inny Użytkownik wykorzystał ją w całości lub w
    części. Powyższe nie narusza uprawnień Nabywcy będącego konsumentem do odstąpienia od
    umowy sprzedaży towarów zakupionych z wykorzystaniem Karty Podarunkowej.
    9.13. myHomelife zwraca Nabywcy kwotę wpłaconą z tytułu zakupu Karty, w terminie 14 dni od
    daty
    otrzymania oświadczenia o odstąpieniu.
  3. DOSTAWA
    10.1. Dostawy są realizowane zarówno na terenie Rzeczpospolitej Polskiej jak i innych krajów na terenie Unii Europejskiej, na podany przez
    Użytkownika adres dostawy zamówienia.
    10.2. myHomelife przesyła towary możliwie najszybciej po zakończeniu procesu zamówienia oraz
    płatności, lecz nie później niż w terminie 48h od momentu zakończenia składania zamówienia oraz
    zakończenia płatności (termin
    spełnienia świadczenia przez myHomelife), chyba że w odniesieniu do danego towaru, przed
    zawarciem
    umowy uzgodniono inaczej. Terminy przewidywanej dostawy są podawane na potwierdzeniu
    złożenia zamówienia oraz opłaceniu od myHomelife łącznie z numerem przesyłki zawierającej
    zamówienie.
    10.3. W przypadku nieodebrania towaru przez Użytkownika, myHomelife wezwie Użytkownika do
    wykonania zawartej umowy sprzedaży i odbioru zakupionych towarów. W przypadku ponownego
    nieodebrania zamówionego towaru przez Użytkownika w wyznaczonym przez myHomelife
    terminie, myHomelife
    zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie kolejnych 14 dni od dnia
    bezskutecznego upływu terminu na odbiór towarów przez Użytkownika z powodu niewykonania
    umowy sprzedaży przez Użytkownika.
    10.4. Jeśli przesyłka nie zostanie odebrana przez Użytkownika z przyczyn leżących po stronie
    Użytkownika, myHomelife może dochodzić od Użytkownika równowartości kosztów zwrotu
    przesyłki na
    adres magazynu lub punktu myHomelife, o ile nie zastrzeżono, że koszty te ponoszone są przez
    myHomelife.
    10.5. Koszty dostawy towaru ponosi każdorazowo Użytkownik, za wyjątkiem dostaw będących
    przedmiotem oddzielnych ustaleń z myHomelife. Informacje o kosztach dostawy są dostępne
    każdorazowo
    na stronie informacji o dostawie w tabeli kosztów dostawy.
    10.6. Z chwilą odbioru towaru od przewoźnika, na Użytkownika przechodzi niebezpieczeństwo
    przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru. W przypadku, gdy Użytkownik zdecydował o
    skorzystaniu z przewoźnika, na wybór którego myHomelife nie miał wpływu, przejście
    niebezpieczeństwa
    przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru następuje z chwilą wydania towaru przez myHomelife
    przewoźnikowi wybranemu przez Użytkownika.
    10.7. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń zewnętrznych paczki, w celu sprawniejszego
    przeprowadzenia weryfikacji zgłoszenia reklamacyjnego, prosimy o sporządzenie z kurierem
    protokołu szkody oraz powiadomienia o tym fakcie myHomelife, pisząc na adres:
    kontakt@myHomelife.pl . W
    przypadku uszkodzenia towaru podczas jego transportu, z zastrzeżeniem postanowienia punktu
    10.6. zdanie drugie, Użytkownikowi przysługują roszczenia reklamacyjne określone w pkt. 13.2.
    poniżej.
  4. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
    11.1. Użytkownik ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru w terminie 30 dni
    kalendarzowych od daty odbioru towaru. Użytkownik ma prawo odstąpić od umowy bez podawania
    przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyłączeniem bezpośrednich kosztów zwrotu rzeczy, które
    Użytkownik zobowiązany jest ponieść we własnym zakresie, o ile nie zastrzeżono, że koszty te
    ponoszone są przez myHomelife.
    11.2. Odstąpienie od umowy następuje poprzez złożenie przez Użytkownika oświadczenia o
    odstąpieniu od umowy. Oświadczenie takie należy złożyć z wykorzystaniem wzoru
    formularza o odstąpieniu od umowy (zgodnym z ustawowym wzorem formularza, o którym mowa
    w art. 30 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta), stanowiącego załącznik na stronie www. MyHomelife.pl, w oświadczeniu tym
    Użytkownik poinformuje myHomelife o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie
    można
    przesłać pocztą lub na adres mailowy kontakt@myHomelife.pl .
    11.3. Termin do odstąpienia od umowy uważa się za zachowany, jeżeli oświadczenie zostanie
    wysłane przed upływem 30 dni od otrzymania towaru. Użytkownik ma obowiązek zwrócić towar
    niezwłocznie, nie później jednakże niż w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od
    umowy, przy czym dla zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
    11.4. W przypadku chęci dokonania zwrotu towaru Użytkownik może skontaktować się z
    myHomelife,
    wysyłając wiadomość na adres: kontakt@myHomelife.pl . W celu usprawnienia procedury zwrotu,
    prosimy o podanie numeru zamówienia oraz przyczyny zwrotu, co nie jest jednak obligatoryjne.
    Użytkownik może również złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy za pośrednictwem Serwisu, korzystając z udostępnionej w tym celu funkcjonalności.
    11.5. myHomelife, w sytuacji odstąpienia od umowy, zobowiązuje się do zwrotu przekazanej
    należności za
    kupione towary, w taki sam sposób, w jaki została ona
    dokonana przez Użytkownika, w terminie nie późniejszym niż 14 dni od dnia otrzymania zwróconego
    towaru( przesyłki z zakupionym wcześniej towarem). W przypadku płatności przy odbiorze,
    myHomelife
    poprosi Użytkownika o wskazanie numeru rachunku bankowego, celem dokonania zwrotu
    płatności, co nie uchybia obowiązkom myHomelife wskazanych w zdaniu poprzedzającym. Jeżeli
    myHomelife nie
    zaproponował, że sam odbierze towar od Użytkownika, może wstrzymać się ze zwrotem płatności
    otrzymanych od Użytkownika do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez
    Użytkownika dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
    11.6. myHomelife nie jest zobowiązany do zwrotu kosztów przesyłki poniesionych przez
    Użytkownika
    przy dostarczeniu towaru po zakupie, przewyższających koszty najtańszego, zwykłego sposobu
    dostarczenia towaru oferowanego przez myHomelife.
    11.7. Jeżeli płatność była dokonywana z wykorzystaniem bonu rabatowego, Użytkownik otrzyma
    zwrot faktycznie uiszczonej opłaty pieniężnej, a wykorzystane bony rabatowe zostaną ponownie
    zapisane na koncie Użytkownika.
    11.8 Jeżeli płatność była dokonywana z wykorzystaniem Karty Podarunkowej, wówczas zwrot
    płatności następuje za zgodą Użytkownika w formie bonu dodawanego do konta Użytkownika,
    który dokonał płatności Kartą Podarunkową.
    11.9 Użytkownik ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem
    korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i
    funkcjonowania rzeczy.
    11.10. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Użytkownikowi w przypadku zawarcia
    umowy:
    1) której przedmiotem jest rzecz wyprodukowana według specyfikacji Użytkownika lub służąca
    zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
    2) której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki
    termin przydatności do użycia,
    3) której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której
    po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
    4) której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter,
    zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
    11.11. W przypadku, o którym mowa w pkt. 11.10. 5) powyżej, myHomelife może przyznać
    Użytkownikowi prawo do odstąpienia od umowy w terminie 10 dni od dnia zawarcia umowy. Do
    odstąpienia od umowy o świadczenie usług wskazanych w pkt. 11.10. 5) powyżej, stosuje się
    odpowiednio postanowienia dotyczące odstąpienia od umowy sprzedaży towarów. Każdorazowo
    ewentualne prawo do takiego odstąpienia zostanie wyraźnie zastrzeżone w opisie usługi na stronie
    internetowej Serwisu.
    11.12. W przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy przez Użytkownika, ponosi on
    bezpośrednie koszty zwrotu towaru, chyba, że myHomelife oświadczył, że poniesie koszty zwrotu.
    W
    przypadku towarów, które ze względu na swój charakter nie mogą zostać w zwykłym trybie
    odesłane pocztą, koszt przesyłki zwrotnej jest analogiczny do kosztów, jakie Użytkownik poniósł,
    składając zamówienie.
    11.13. Towary podlegające zwrotowi (odstąpieniu od umowy) prosimy kierować na adres:
    Double One Sp. zo.o.(Sklep myHomelife)
    ul. Prusa 10 lok. 9
    05-800 Pruszków
    e-mail: kontakt@myHomelife.pl
    11.14 Istnieje możliwość odpłatnego (na koszt Użytkownika) zamówienia kuriera po
    odbiór
    przesyłki zawierającej towary zwracane ze względu na odstąpienie od umowy sprzedaży
    za
    pośrednictwem naszego Działu Obsługi Klienta (jest to jednak dobrowolne), w tym celu
    należy
    wysłać wiadomość, zawierającą numer zamówienia, na adres kontakt@myHomelife.pl .
    Koszt przesyłki
    zwrotnej jest analogiczny do kosztów, jakie Użytkownik poniósł, składając zamówienie,
    o ile nie
    zastrzeżono, że koszty te ponosi myHomelife.
    11.15 W przypadku dokonania zwrotu towarów zakupionych podczas akcji
    promocyjnych, gdzie
    dostawa do Użytkownika nie wiązała się z żadną opłatą, w przypadku zamówienia przez
    Użytkownika kuriera za pośrednictwem Działu Obsługi Klienta, koszty przesyłki
    zwrotnej będą
    ustalane na podstawie cennika firmy kurierskiej, o ile nie postanowiono, że koszty te
    ponosi myHomelife.
    Dokładnych informacji co do wysokości opłat udzieli każdorazowo Dział Obsługi
    Klienta po
    wcześniejszym kontakcie mailowym pod adresem: kontakt@myHomelife.pl .
  5. REKLAMACJE DOTYCZĄCE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
    12.1. Reklamacje dotyczące świadczenia usług drogą elektroniczną można złożyć w
    szczególności
    na adres e-mail: kontakt@myHomelife.pl lub drogą pisemną na adres punkt
    myHomelife.
    12.2. W celu szybszego rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego, prosimy o podawanie
    w
    zgłoszeniu co najmniej nazwy, pod jaką Użytkownik występuje w Serwisie (adres
    mailowy) oraz
    opisu zgłaszanych zastrzeżeń.
    12.3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje są niepełne, myHomelife zastrzega
    sobie prawo do
    kontaktu z Użytkownikiem w celu ich uzupełnienia.
    12.4. myHomelife rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
    12.5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na adres e-mail lub adres
    korespondencyjny, według
    dyspozycji Użytkownika, wskazanej w reklamacji.
  6. ODPOWIEDZIALNOŚĆ MYHOMELIFE ZA WADY TOWARÓW (RĘKOJMIA).
    REKLAMACJE DOTYCZĄCE
    TOWARÓW.
    13.1. myHomelife jest odpowiedzialny za dostarczenie towaru bez wad.
    13.2. Jeżeli sprzedany przez myHomelife towar ma wadę, Użytkownik może wedle
    swojego wyboru:
    – złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny towaru albo odstąpieniu od umowy, chyba że
    myHomelife
    niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Użytkownika wymieni wadliwy
    towar na wolny
    od wad albo wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji
    do ceny
    wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do wartości towaru bez
    wady.
    Użytkownik nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada towaru jest nieistotna;
    – żądać wymiany towaru na wolny od wad albo usunięcia wady. myHomelife jest
    zobowiązany wymienić
    wadliwy towar na wolny od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez
    nadmiernych
    niedogodności dla Użytkownika.
    Jeżeli Użytkownik jest konsumentem (rozumianym jako osoba fizyczna dokonująca z
    przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością
    gospodarczą lub
    zawodową), może zamiast zaproponowanego przez myHomelife usunięcia wady żądać
    wymiany towaru na
    wolny od wad albo zamiast wymiany towaru żądać usunięcia wady, chyba że
    doprowadzenie
    towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe,
    albo
    wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez
    myHomelife. Przy
    ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru wolnego od wad, rodzaj i
    znaczenie
    stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby
    myHomelife inny
    sposób zaspokojenia.
    13.3. Użytkownik, który stwierdził wadę towaru, w celu szybszego i sprawnego
    rozpatrzenia
    zgłoszenia reklamacyjnego, proszony jest o przesłanie dokładnej i szczegółowej
    informacji
    dotyczącej wady, w tym zdjęć wadliwego towaru, na adres: kontakt@myHomelife.pl
    wraz z informacją
    dotyczącą preferowanego sposobu rozpatrzenia reklamacji. myHomelife niezwłocznie
    skontaktuje się z
    Użytkownikiem na podany przez niego adres e-mail w sprawie dalszego sposobu
    rozpatrzenia
    reklamacji. Powyższe postanowienie nie uchybia obowiązkowi myHomelife do
    rozpatrzenia reklamacji w
    terminie określonym właściwymi przepisami. Użytkownik, który wykonuje uprawnienia
    z tytułu
    rękojmi, jest obowiązany na koszt myHomelife dostarczyć rzecz wadliwą na adres:
    Double One Sp. zo.o.(sklep myHomelife)
    ul. Prusa 10
    05-800 Pruszków
    e-mail: kontakt@myHomelife.pl
    13.4. Jeżeli kupujący będący konsumentem w rozumieniu Kodeksu cywilnego, zażądał
    wymiany
    rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę,
    o którą
    cena ma być obniżona, a myHomelife nie ustosunkował się do tego żądania w terminie
    14 dni, uważa się,
    że żądanie to uznał za uzasadnione.
    13.5. myHomelife odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie
    stwierdzona przed upływem
    dwóch lat od dnia wydania rzeczy Użytkownikowi. Roszczenie o usunięcie wady lub
    wymianę
    towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku licząc od dnia stwierdzenia
    wady, jednak
    w przypadku zakupu towaru przez konsumenta w rozumieniu Kodeksu cywilnego – bieg
    terminu
    przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu, o którym mowa w
    zdaniu
    pierwszym.
    WYŁĄCZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ DLA HIPERLINKÓW
    14.1. W Serwisie dostępne są hiperlinki do innych stron internetowych.
    14.2. W przypadku otrzymania przez myHomelife informacji o niezgodnych z prawem
    lub nieetycznych
    treściach, odpowiedni hiperlink zostanie usunięty z Serwisu.
  7. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
    15.1. W trakcie rejestracji w Serwisie Użytkownik zostanie poproszony o podanie
    danych
    osobowych, które będą wykorzystywane przez myHomelife do realizacji umów
    zawieranych z
    Użytkownikiem.
    15.2. Dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania umowy o świadczenie usług
    drogą
    elektroniczną (utrzymanie konta w Serwisie), w celu zawierania umów sprzedaży
    towarów lub
    usług oraz w innych celach, do jakich upoważnia myHomelife ustawa o ochronie danych
    osobowych oraz
    ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
    15.3. Inne dane, które nie są niezbędne do realizacji umów sprzedaży towarów lub usług
    na rzecz
    Użytkownika mogą być przetwarzane za jego zgodą.
    15.4. Podanie danych jest dobrowolne i Użytkownikowi przysługuje prawo wglądu do
    danych oraz
    prawo do ich modyfikacji. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za podanie
    nieprawdziwych
    danych osobowych.
    15.5. Dane osobowe są chronione zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie
    danych
    osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.) w sposób
    uniemożliwiający
    dostęp do nich osób trzecich.
    15.6. Rejestrujemy adresy IP każdorazowego logowania do Serwisu i rejestracji oraz IP
    złożonego
    zamówienia.
    15.7. Administratorem danych osobowych Użytkowników jest myHomelife.
    15.8. W trakcie składania zamówienia w Serwisie, Użytkownicy podają informacje
    dotyczące
    adresu do rachunku, adresu dostawy oraz dokonują płatności za pomocą metod
    wskazanych w
    niniejszym Regulaminie.
    15.9. Dla wygody Użytkownika, przy płatności kartą kredytową, system automatycznie
    zapamiętuje
    część informacji karty i umożliwia kolejne zakupy bez powtórnego wpisywania danych
    karty.
    15.10. Z oświadczeniem myHomelife o ochronie danych można zapoznać się w Polityce
    prywatności.
  8. PRAWA AUTORSKIE DO ILUSTRACJI
    16.1. Korzystanie z materiałów ilustracyjnych, zdjęciowych, kompozycji, układów stron
    oraz praw
    własności intelektualnej zawartych w Serwisie – niezależnie od formy – w celach innych
    niż użytek
    osobisty, jest niedozwolone, chyba że istnieje na to wyraźne zezwolenie ze strony
    myHomelife.
  9. MOŻLIWOŚĆ POZASĄDOWEGO ROZWIĄZYWANIA SPORÓW
    17.1. Spór wynikający z umowy zawartej pomiędzy Użytkownikiem będącym
    konsumentem w
    rozumieniu Kodeksu cywilnego a myHomelife, może zostać zakończony polubownie w
    drodze
    postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Udział
    myHomelife w
    postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich jest
    dobrowolny, a
    przekazywane poniżej informacje nie stanowią zobowiązania myHomelife do wzięcia
    udziału w takim
    postępowaniu. W przypadku, gdy w następstwie złożonej przez Użytkownika będącego
    konsumentem reklamacji spór nie został rozwiązany, myHomelife każdorazowo
    przekaże Użytkownikowi
    na papierze lub innym trwałym nośniku oświadczenie o zamiarze wystąpienia z
    wnioskiem o
    wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów
    konsumenckich, albo
    zgodzie na udział w takim postępowaniu, albo o odmowie wzięcia udziału w
    postępowaniu w
    sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Jeżeli myHomelife nie
    złożył żadnego
    oświadczenia, uznaje się, że wyraża zgodę na udział w postępowaniu w sprawie
    pozasądowego
    rozwiązywania sporów konsumenckich.
    17.2 Na zasadach określonych w ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji
    Handlowej, pod
    rozstrzygnięcie stałych sądów polubownych przy wojewódzkich inspektorach Inspekcji
    Handlowej
    może być poddany na wniosek Użytkownika będącego konsumentem spór o prawa
    majątkowe
    wynikły z umowy zawartej pomiędzy Użytkownikiem będącym konsumentem a
    myHomelife.
    17.3 Na zasadach określonych w ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji
    Handlowej, jeżeli
    przemawia za tym charakter sprawy, wojewódzki inspektor Inspekcji Handlowej
    podejmuje
    działania mające na celu pozasądowe rozwiązanie sporu cywilnoprawnego pomiędzy
    Użytkownikiem będącym konsumentem a przedsiębiorcą poprzez umożliwienie
    zbliżenia stanowisk
    stron w celu rozwiązania sporu przez jego strony lub przedstawienie stronom propozycji
    rozwiązania sporu. Postępowanie wszczyna się na wniosek Użytkownika będącego
    konsumentem,
    złożony do wojewódzkiego inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania
    działalności gospodarczej przez myHomelife.
    17.4. Użytkownik będący konsumentem może również zwrócić się do powiatowego
    (miejskiego)
    rzecznika konsumentów, do którego zadań należy w szczególności zapewnienie
    bezpłatnego
    poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów
    konsumentów
    oraz występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów
    konsumentów.
    17.5. Zasady i procedury dostępu do pozasądowego rozwiązywania sporów
    konsumenckich
    określane są odrębnie w przepisach prawa (w tym w szczególności w ustawie z dnia 23
    września
    2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich) lub w regulacjach
    stosowanych
    przez podmioty uprawnione w ramach rozwiązywania sporów konsumenckich, w
    szczególności, w
    obowiązujących w tych podmiotach regulaminach. Użytkownik będący konsumentem
    może
    również uzyskać informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i
    dochodzenia
    roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur na stronach internetowych
    powiatowych
    (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, wojewódzkich
    inspektoratów
    Inspekcji Handlowych, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy
    ochrona
    konsumentów oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (w szczególności:
    https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php).
    17.6. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z
    dnia 21
    maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich
    oraz zmiany
    rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie
    ODR w
    sporach konsumenckich), Konsument może złożyć skargę za pośrednictwem platformy
    internetowej
    ODR (łącze elektroniczne do Platformy ODR – http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
    Platforma
    ODR stanowi m. in. źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania
    sporów
    mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i konsumentami. Niezależnie
    przypominamy, że
    adres poczty elektronicznej, pod którym mogą się Państwo z nami kontaktować to:
    kontakt@myHomelife.pl
    .
  10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
    18.1. myHomelife zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w przypadku
    wystąpienia przynajmniej
    jednej z poniżej wskazanych ważnych przyczyn (katalog zamknięty):
    1) zmiana przepisów prawa regulujących sprzedaż towarów lub usług, bądź świadczenia
    usług
    drogą elektroniczną przez myHomelife wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki
    określone w umowie o
    świadczenie usług lub umowie sprzedaży zawieranej pomiędzy Użytkownikiem a
    myHomelife.
    2) konieczność dostosowania działalności myHomelife do nakazów, orzeczeń,
    postanowień lub
    wytycznych wynikających z: (I) decyzji właściwego w zakresie działalności
    myHomelife organu
    administracji publicznej lub (II) orzeczenia sądowego znajdującego zastosowanie w
    zakresie
    działalności myHomelife, wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki określone w
    umowie o świadczenie
    usług lub umowie sprzedaży zawieranej pomiędzy Użytkownikiem a myHomelife.
    3) zmiana sposobu świadczenia usług drogą elektroniczną przez myHomelife
    spowodowana wyłącznie
    względami technicznymi lub technologicznymi (w szczególności aktualizacji wymagań
    technicznych wskazanych w niniejszym Regulaminie);
    4) zmiana zakresu lub zasad świadczenia przez myHomelife usług świadczonych drogą
    elektroniczną, do
    których stosują się postanowienia Regulaminu, poprzez wprowadzenie nowych,
    modyfikację lub
    wycofanie przez myHomelife dotychczasowych funkcjonalności lub usług objętych
    Regulaminem i
    oferowanych Użytkownikowi;
    5) połączenie, podział albo przekształcenie myHomelife lub zmiana innych danych
    identyfikacyjnych myHomelife
    określonych w Regulaminie.
    18.2. myHomelife poinformuje Użytkowników o zmianie Regulaminu z odpowiednim
    wyprzedzeniem.
    18.3. W przypadku Użytkowników, którzy nie zaakceptowali Regulaminu, mają oni
    prawo do
    wypowiedzenia zawartej umowy w terminie 14 dni od dnia powiadomienia ich o
    zmianie
    Regulaminu. Zmiana Regulaminu nie wpływa na treść i warunki zawartych przez
    Użytkownika i
    myHomelife umów sprzedaży towarów przed zmianą Regulaminu.
    18.4. W przypadku dokonania zmian w Regulaminie, myHomelife udostępni tekst
    jednolity Regulaminu
    poprzez publikację na stronie oraz za pomocą wiadomości, przesłanej na podany przez
    Użytkownika adres e-mail.