Bardzo dziękujemy za skorzystanie z naszej oferty produktowej. Jeżeli natomiast uznali Państwo, iż zakupiony produkt chcieliby Państwo zwrócić, oczywiście jest taka możliwość.
Elementy o których należy pamiętać:
1. Produkt musi posiadać metki/ oznakowania nieużywania, folię jeżeli była, zabezpieczenia, czyli musi być w stanie w którym do Państwa dotarł,
2. Do zwrotu należy dołożyć w pełni uzupełniony protokół, który można pobrać TUTAJ oraz potwierdzenie zakupu, chyba że była to faktura, wtedy wystarczy jej numer podać na protokole,
– Produkt musi być bezpiecznie zapakowany,
– Należy nadać zwrot maksymalnie w terminie 30 dni.
UWAGA!
Bardzo prosimy aby:
1. przesyłka była dobrze przygotowana, szklane lub narażone na uszkodzenie elementy dobrze zabezpieczone.
2. Ważne jest aby produkty były w stanie nienaruszonym i nieużywanym (takim jak państwo otrzymali). W przypadku gdy produkty w środku nie będą nosiły ślady użytkowania, zwrot środków będzie zatrzymany, a przesyłka pomimo że zostanie dostarczona do nas, nie będzie stanowiła podstawy do zwrotu 100% wartości środków.
Jeżeli chodzi o przesyłkę robią to państwo we własnym zakresie, w sposób dowolny, czyli na Poczcie, punkcie nadań kurierskich lub dowolny sposób w taki sposób aby przesyłka dotarła na nasz adres.
Natomiast jeżeli chcą państwo skorzystać z naszego kuriera na preferencyjnych warunkach, jest taka możliwość. Poniżej znajdzie się opcja zakupienia zwrotu, wystarczy go wybrać, uzupełnić dane, opłacić poprzez wybranie dostępnej możliwości, po czym w ciągu maksymalnie 24 godzin otrzymają państwo etykietę, którą należy przykleić na paczkę.
Tak przygotowaną przesyłkę można nadać w punkcie lub poinformować nas przy zamawianiu zwrotu, iż kurier ma przyjechać bezpośrednio do Państwa po zwrot.
Poniżej znajduje się pełny regulamin zwrotów jak również opcja zamówienia takowego zwrotu.
W razie pytań rosimy o kontakt poprzez formularz lub mailowo na adres: kontakt@myhomelife.pl.
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
1. Użytkownik ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru w terminie 30 dni
kalendarzowych od daty odbioru towaru. Użytkownik ma prawo odstąpić od umowy bez podawania
przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyłączeniem bezpośrednich kosztów zwrotu rzeczy, które
Użytkownik zobowiązany jest ponieść we własnym zakresie.
2. Odstąpienie od umowy następuje poprzez złożenie przez Użytkownika oświadczenia o
odstąpieniu od umowy. Oświadczenie takie należy złożyć z wykorzystaniem wzoru
formularza o odstąpieniu od umowy dostępnym na stronie www.myhomelife.pl (zgodnym z ustawowym wzorem formularza, o którym mowa
w art. 30 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta). Oświadczenie należy
przesłać pocztą lub na adres mailowy: kontakt@myhomelife.pl .
3. Termin do odstąpienia od umowy uważa się za zachowany, jeżeli oświadczenie zostanie
wysłane przed upływem 30 dni od otrzymania towaru. Użytkownik ma obowiązek zwrócić towar
niezwłocznie, nie później jednakże niż w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od
umowy, przy czym dla zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
4. W przypadku chęci dokonania zwrotu towaru Użytkownik może skontaktować się z myHomelife, wysyłając wiadomość na adres: kontakt@myhomelife.pl . W celu usprawnienia procedury zwrotu, prosimy o podanie numeru zamówienia oraz przyczyny zwrotu, co nie jest jednak obligatoryjne. Użytkownik może również złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy w inny jednoznaczny sposób, w tym za pośrednictwem Serwisu, korzystając z udostępnionej w tym celu funkcjonalności.
5. myHomelife, w sytuacji odstąpienia od umowy, zobowiązuje się do zwrotu przekazanej należności za kupione towary, w taki sam sposób, w jaki została ona dokonana przez Użytkownika, w terminie nie późniejszym niż 14 dni od dnia otrzymania towaru( przesyłki z zakupionym wcześniej towarem). W przypadku płatności przy odbiorze, myHomelife
poprosi Użytkownika o wskazanie numeru rachunku bankowego, celem dokonania zwrotu
płatności, co nie uchybia obowiązkom myHomelife wskazanych w zdaniu poprzedzającym. Jeżeli myHomelife nie zaproponował, że sam odbierze towar od Użytkownika, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Użytkownika do chwili otrzymania rzeczy z powrotem.
6. myHomelife nie jest zobowiązany do zwrotu kosztów przesyłki poniesionych przez Użytkownika
przy dostarczeniu towaru po zakupie, przewyższających koszty najtańszego, zwykłego sposobu
dostarczenia towaru oferowanego przez myHomelife.
7. Jeżeli płatność była dokonywana z wykorzystaniem bonu rabatowego, Użytkownik otrzyma
zwrot faktycznie uiszczonej opłaty pieniężnej, a wykorzystane bony rabatowe zostaną ponownie
zapisane na koncie Użytkownika.
8. Jeżeli płatność była dokonywana z wykorzystaniem Karty Podarunkowej, wówczas zwrot
płatności następuje za zgodą Użytkownika w formie bonu dodawanego do konta Użytkownika,
który dokonał płatności Kartą Podarunkową.
9 Użytkownik ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem
korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i
funkcjonowania rzeczy.
10. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Użytkownikowi w przypadku zawarcia
umowy:
1) której przedmiotem jest rzecz wyprodukowana według specyfikacji Użytkownika lub służąca
zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
2) której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki
termin przydatności do użycia,
3) której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której
po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
4) której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter,
zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
11. W przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy przez Użytkownika, ponosi on
bezpośrednie koszty zwrotu towaru, chyba, że myHomelife oświadczył, że poniesie koszty zwrotu. W przypadku towarów, które ze względu na swój charakter nie mogą zostać w zwykłym trybie
odesłane pocztą, koszt przesyłki zwrotnej jest analogiczny do kosztów, jakie Użytkownik poniósł,
składając zamówienie.
12. Towary podlegające zwrotowi (odstąpieniu od umowy) prosimy kierować na adres:
Double One Sp. zo.o.(Sklep myHomelife)
ul. Prusa 10 lok. 9
05-800 Pruszków
e-mail: kontakt@myhomelife.pl
myHomelife.pl © 2021. All right reserved.